Tailbreak Ultimate Edition
Dinosaurs have invaded Cypress Ridge! Blast them to bits in the arcade blockbuster Tailbreak, or face off against them in the classic survival horror adventure Dinobreak! Afterwards, jump into Outbreak: Shades of Horror for a modern horror adventure in a zombie-ridden city with some extra Dinobreak-themed DLC. Finally, learn more about the story of Cypress Ridge in the intense visual novel Outbreak The FEDORA Files: What Lydia Knows.