Synchro Hedgehogs (for Windows 10)
The puzzle platform game with two funny twins moving as one! Enjoy the 40 levels of original design! Your logical and platformer skills are required. Manage this active team of twins tied by your fingers! Where to go first?.. Platform skills are useful, but try to find a simple logical solution.