Super Astro Cat 1 + 2 Bundle
This is a bundle combining Super Astro Cat and Super Astro Cat 2. Game 1: Super Astro Cat Explore the vast universe on a mission to find new planets for the cats to live on. Eliminate dangers and collect stars to upgrade your spaceship so it can reach even further on the universe in search of the best planet for cats! Game 2: Super Astro Cat 2 Super Astro Cat 2 is the direct sequel of Super Astro Cat 1. After exploring the universe for a suitable planet for the cats to live, now you have a new mission, protect and develop the bases from aliens attacking from everywhere! But don't worry, this time Agent C have a new arsenal of weapons to help this challenging mission.