Spikeball Smash
Spikeball Smash brings the party to your room. Tap into the real-life energy of Spikeball solo or with up to four players. Feel the sand between your toes as you serve from the beach or listen to the cheers from the party as you dominate in the quad. Play to win with authentic Spikeball rules. Dive for a last-second save, get back to the net for the setup, and crush the winning smash. The competition is fierce, but the controls are simple. Easy to learn, deep enough to master. Play it casual with friends or climb in ranked play. There’s no wrong way to approach Spikeball Smash. Play for fun. Play for bragging rights. Play loud.