Space Station Sprint
Infiltrate each space station and complete your objective before your escape ship is spotted by the enemy. Sprint your way to find the quickest path to the objective and Space Jump back to your escape ship. Use your slide, grenade, shockwave, and slow motion abilities to increase your chance to survive. Find permanent upgrades, time bonuses, collectibles, and secrets throughout each space station.