Space Hulk: Deathwing - Enhanced Edition is the First-Person Shooter set in the Warhammer 40,000 universe. Expanding upon the original game, and featuring a host of new content, it is the ultimate Space Hulk: Deathwing experience. Play as a Space Marine of the Deathwing – the feared 1st Company of the secretive Dark Angels – and engage in a desperate battle against Genestealers within the confines of a Space Hulk. Grow more powerful, gain skills and abilities, and master devastating weapons as you earn experience. Play solo or online cooperative multiplayer up to 4 players(Cross-Play). New in the Enhanced Edition: new Special Missions game mode with randomised objectives & enemies, a new Chaplain class with its unique own weaponry, an expanded arsenal, deadly new enemies, and a deep customisation system.