Slender: The Arrival (2015)
You're on your own. No one to come for you. No one to help you. No one to hear you scream. Slender: The Arrival is the official video game adaptation of Slender Man, re-created from Mark Hadley's original nerve-shattering sensation. Developed in collaboration with Blue Isle Studios, The Arrival features a brand new storyline, improved visuals, great replay value, and most importantly, survival horror at its best. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Danish, Dutch, Finnish, Norwegian, Polish, Russian, Swedish, Turkish.