PlayWay and Code HorizonSimulation
Get two realistic simulators in DOUBLE BUNDLE including Car Mechanic Simulator and Gold Mining Simulator!_x000d_ _x000d_ CAR MECHANIC SIMULATOR – find, repair, paint, tune and drive your dream cars!_x000d_ Expand your repair service empire, experience the realistic simulation game with highly detailed graphics._x000d_ Featuring 48 cars, over 10 tools, and more than 1000 parts._x000d_ Game’s infinite number of randomly generated missions will keep you more than busy (and dirty)._x000d_ Each mission offers its own unique challenge of varying difficulty and time constraints to meet._x000d_ _x000d_ It’s time to roll up your sleeves and get to work! _x000d_ _x000d_ GOLD MINING SIMULATOR - Make your gold mining dream come true - start with a few spare bucks and work your way up to become a millionaire! _x000d_ Sit behind the wheel of multiple vehicles such as excavator, drill, front-end loader, bulldozer, and others. _x000d_ Purchase new and more efficient wash plant parts to increase your earnings._x000d_ Explore a big, detailed world with four unique gold mining claims with fully deformable terrain. Each fragment of the world contains a background story you can discover in your spare time._x000d_ _x000d_ Let’s get digging!_x000d_ _x000d_ ---_x000d_ Parts of this bundle might require manual installation (manage Games and apps).