Shelldiver
All aboard the submarine! Shelldiver is an incremental game about a turtle fishing jellyfish and selling them at their little shop. Help our senior protagonist upgrade their equipment, explore various biomes and oceanic depths, and help out their local turtle population – maybe right after a well-deserved nap! Your primary resource is jellyfish – the favorite meal of these turtles! With your handy bubble gun, you can chase and capture various unique types of jellyfish, each with their own unique spin – and taste, probably – then sell them at your little shop. Electric jellyfishes, mutant amalgamations, hellish jellies who explode when nearby – the more you collect, and the faster you do, the more money you get to invest back into your business! On top of the gelatinous creatures, you will also have other types of resources floating about near the ocean floor to scrap for parts! Use your powerful laser blaster to take apart human trash, crystal rocks, mushrooms, and other distinct components, then use them to upgrade your submarine, tools and more. The more you collect, progress and explore, the more opportunities you'll get to improve your skills. With a large branching skill tree, you can pick and choose your favorite perks and customize your future expeditions to maximize the things you want most – from your oxygen tank to the size of your shop! The ocean is vast, and your clientele is demanding! Unlock and explore various unique biomes – from volcanic waters to crystalline caverns – as well as their varying depths and unique resources. Just don't forget to check your oxygen supply!