SEGA’s collection of Mega Drive & Genesis classics comes to a new generation of consoles – and players. Over 50 titles across all genres from all-time classics like Sonic and Streets of Rage 2 to deep RPGs like the Phantasy Star series; arcade action, shooters, beat’m ups, puzzlers, old favourites and hidden gems. New features bring modern convenience to the classics. Save your game at any time, rewind those slip-ups, or customise your controls. Earn bragging rights with online multiplayer and achievements. The largest collection of retro classics on console in one great package!