Season Five Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season Five's Plunder Pass offers items from the wintry Boreal Aurora ship set (including Collector's Sails and Figurehead), the Sand Angel Emote, 750 Ancient Coins and the Creeping Cold Costume that evolves as you make progress through the rewards in this Plunder Pass - all of which are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!