Screamer - Demo
Access the demo of Screamer and experience the early events of the Tournament. Take your first laps in Neo Rey through single and team races, bringing all the intensity of the Echo System to the track.* *Please note: Only certain modes, characters, and tracks are accessible. Save data from this demo cannot be transferred to the full version of the game. Race. Fight. Survive. Stand up for what you believe in and prove it's worth fighting for: this is the call every Screamer must answer to unravel the dark truth behind the most brutal racing showdown ever and its mysterious master. Pick battles that blend extreme racing with proper fighting mechanics to fuel a captivating narrative featuring iconic characters, and drift the sickest vehicles around to discover what’s beneath this anime-inspired world.