Saborus
Saborus is a thrilling horror adventure in which you guide a brave chicken through a deadly slaughterhouse where everything wants to kill you! You, as the chicken, will solve puzzles and face the relentless pursuit of the Saborus slaughterhouse workers. Make your way through the sinister surroundings of a creepy slaughterhouse, full of suspense and surprises! Can you survive? Saborus promises an immersive and spine-chilling horror game experience, inviting you to confront the depths within the confines of a sinister slaughterhouse. Will you be able to navigate the haunting horrors and get out of the slaughterhouse for good?