Running On Magic
Far far away in some magic realm a mage is running hard to escape. Grim Reaper is upon him. Luckily for him, the clumsy reaper is not in a hurry. But, for how long? In Running on Magic you take control of a desperate mage in an obstacle course to avoid Grim Reaper. Jump over blob creatures using your flying powers and survive to the end in this runner platformer featuring vibrant pixel art and dynamically created levels. Jumping challenges. Make your way by jumping over pits and platforms in a game meant to be accessible to every player. Aerial action. Jump, float and stomp to surpass every obstacle. Collect magic spread throughout the level to fuel these abilities and adapt to any situation. Beautiful sceneries rendered in pixel art and catchy music to follow along. Discover each of the 5 themed worlds. A small story with a humorous touch. Meet the Grim Reaper as they try to convince the mage to come with them and fail everytime. You are able to enjoy an easy and cozy adventure, but if you want to try yourself... 4 different difficulties! Raise the challenge! Every mode will speed up the game and you will find less pickups along your way. Your wizard will also have less hp. In the hardest mode you will only have a single hit to complete your journey! Endless mode where speed will be constantly increasing! So, will you run away or lend a hand to our mage? Come and embark on a magic little adventure!