Return to Grace
Return to Grace is a first person narrative adventure set in a visually stunning ‘60s retro sci-fi world. You play as space archaeologist Adie Ito, who has unearthed the ancient resting place of an A.I. god and onetime caretaker of the solar system known as Grace. The only inhabitants of the site are fracture variations of the Grace AI. Each with their own quirky personalities and unknown motives. Adie must choose which personalities to build relationships with as she seeks to uncover the secret of why Grace was shut down thousands of years ago.