Resident Evil 4 Chainsaw Demo
Survival is just the beginning. Experience a taste of Resident Evil 4, a reimagining of the original game released in 2005. This demo consists of a specially tuned version of the game's opening sequence and can be played repeatedly without time restrictions. With modernized gameplay, a reworked story, and vividly detailed graphics, you can relive the nightmare of survival horror.