REPLICA(レプリカ)
"Everything in the State, nothing outside the State, nothing against the State." In your possession is a mobile phone, belonging to an unknown owner. Under the supervision of your country's national intelligence bureau, you must hack into the mobile phone owner's account and peruse images, emails, and social media records for any evidence of suspected terrorism. What's the password for the lock screen? What's the owner's name? What about family members? You're going to have to find a way to log in to their social media accounts, too... Even choices such as whether or not to answer an incoming call can greatly affect your ultimate fate. A single mobile phone and twelve different endings await you.