Ratyrinth
Navigate tricky mazelike levels and help reunite a lost rodent with his family! Take the role of a nimble rodent separated from his family and lost in a frightening forest filled with fearsome foes! Ratyrinth is a side-scrolling precision platformer with brainteasing level design and retro presentation. Run, jump, cling to walls, swim and climb through mazelike stages presented in minimalistic 2-tone style with fluid pixel art animation. If you fail, don’t worry too much, as you’ll instantly respawn at the start and can retry as many times as it takes. Challenge increases with each level you clear, gradually introducing new mechanics and enemies as you progress.