PyroMind
The most unforgiving little puzzler you will ever play, PyroMind is a simultaneously turn-based and real-time game full of bombs, explosions and narrow escapes! Play alone, blow up your friend or challenge a bot in a unique dimension, where everything explodes and one small mistake can blast you to smithereens. Main Features: - Mercilessly explosive gameplay that simultaneously combines turned-based puzzle solving with frantic real time elements. - A variety of single player modes. Each comes with its own single player campaign and ranking system. - 2 Player Combat Arena. Duel a friend, make them explode or fry them with laser! - Bots! Are your friends away? We have 4 difficulties of bots to choose from. - 5 different types of bombs, from staple Pobombs to mysterious Fruntello the Eldritch Bomb. - Over 15 different characters to choose from, all with different perks and bonuses. - Stuff to unlock! Multiplayer arenas, characters, game modes, bombs, bots and many more! - Bonus: PyroBlink! There is a secret unlockable mini-game hidden on the main menu. Can you find it?