Puzzledorf - Demo
Can you escape the land of Puzzles? Enter Puzzledorf and test your skills, solving puzzles and finding your way out! Puzzledorf is full of vibrant, block-pushing puzzles where simplicity meets surprising solutions. A land of different, bright and colourful places - will you make it out of the lava caverns? - Solve puzzle mazes by pushing blocks - Match the correct colours - Colour blind options - Undo Mistakes - Mirror Mode - Classic block-pushing + Ice sliding puzzles - Linear progression - Local High Scores (the full version of the game has achievements) - Different bright, colourful worlds - Relaxing Music Puzzledorf is a fun way to exercise your brain whilst immersing yourself in the vibrant, 2D art.