Psycho Dream
A dangerous trend has emerged among young people: they are evading reality by taking permanent refuge in a new entertainment medium known as DMovies, which allows people to immerse themselves in a world of virtual reality and become part of a movie.Some of them remain in that alternative reality for so long, their bodies ultimately give up and die. These people are known as Sinkers. The government has created a new special division composed of agents known as Diamond Dogs, whose mission consists of entering the virtual reality worlds of the DMovies and rescuing the people trapped in them. Join Diamond Dogs Ryo and Maria in their mission to rescue young Sayaka from the DMovie she’s trapped in before it’s too late. Features: * 6 stages full of action and nightmarish creatures * Select from 2 playable characters, each with their own unique skills * Rewind/Turbo function: repeat something until you achieve perfection, or speed things up * Save state function: save wherever you want to in the game, and restart from that exact point * Screen filters: select from several filters to modify how the game looks (retro-style monitor, black-and-white, etc.) * Gallery: view images from the original game’s manual and box design * Cheats function: activate cheats that will make your mission a lot easier (infinite lives, invulnerability, etc.) * Jukebox: listen to the 13 music tracks included in the game whenever you want * This game is re-release of “Psycho Dream” which the first launched in 1990s for home consoles.