Prison Loop
Embark on a journey of anomalies and repetition in "Prison Loop," a captivating puzzle game. Trapped in a mysterious temporal loop within a high-security prison, your objective is to observe anomalies throughout the environment and react if something alerts you. Test your observation skills, critical thinking, and ability to manipulate time to your advantage. Explore a meticulously designed prison filled with hidden secrets, atmospheric details, and haunting visuals. Try to survive in this place full of anomalies. Untangle the mysteries of "Prison Loop" and escape the endless cycle. Will you break the cycle, or will you stay trapped forever?