Poppy Playtime: Chapter 3
A decrepit orphanage known as Playcare sits beneath the once magical toy factory. You must make your way through this haunted place, solving new puzzles and avoiding the nightmares that lurk within the dark. Answers lie between the blood-stained bed sheets and screaming echoes... If you can survive. This is Poppy Playtime's biggest and most terrifying chapter yet. More lies ahead than you might expect... New horrors await, and they're much more than just simple toys. Playcare is Playtime's own massive, fantastical orphanage, and you get to explore it. The GrabPack gets an upgrade! New hands permit unique and creative ways to explore. A gas mask is the only way to safely explore through the red smoke that fills the air. Answers will finally be revealed. Lies can only stay buried for so long... Much awaits you in the chapter ahead... a bit of playtime never hurt anyone, right?