Pets Bundle
Regardless if you plan to create the house of your dreams, help the residents with their renovations or feel the need to smack some walls - House Flipper is here for You! So just sit comfortably, let go of your usual daily routine, and delve into the world of House Flipper... into your world! Access an exclusive set of items and decor elements, which will let you design a cozy countryside house for you and your pet. Comfortable sofas, plushy pillows, and tons of decorations will help you on your journey! Don't forget about preparing a nice and warm spot for your sweet companion! A specially designed room and a play zone in the backyard should be wonderful. The new location and large open spaces will bring lots of pleasant memories. Discover new properties, from houses with cozy attics and terraces to huge 2-story countryside homes!