Oddworld: Munch's Oddysee
Oddworld: Munch's Oddysee brings Oddworld to life in full 3D. Players embark on a journey through a changing world of oddball creatures, off-the-wall action and outlandish goons. Players guide Mudokon champion Abe, and his aquatic Gabbit partner Munch, in Oddworld's third adventure, using special psychic powers, cool power-ups, and other special abilities to deliver payback as they reclaim the last gabbit eggs on Oddworld, which have been packaged in a can of gabbiar.