Nom Nom Apocalypse
Welcome to the co-op shooter where the end of the world has never looked so...tasty! The end of days is near, with the city infested by ravenous, greasy food creatures, bringing total chaos and destruction. Our last hope lies with a band of skilful, trigger-happy cooks who are determined not to end up as the main course. Features: ★Choose your fighter: Choose from different food-themed heroes, each with their own special ability. Find the one that fits your style best. ★Fight crazy food monsters: Battle wild enemies like cheeseburger beasts that shoot cheese and cupcake creatures with sharp claws. ★Play with a Friend (Local Co-op): Team up in 2-player local co-op mode. Work together to survive the monsters and double the fun. ★Upgrades & Perks: Improve your abilities to move faster, take less damage, or block attacks. Mix and match perks to suit how you want to play. ★Use Wacky Food Weapons: Blast enemies with a mustard shotgun, fire forks with a crossbow, or zap them with a microwave laser. Weapons are weird and powerful. ★Fast-Paced Roguelite Action: Enjoy action-packed gameplay with challenging fights and random elements that make every session different.