Next Space Rebels
Order some parts online, get your camera, and grow your StarTube channel through rocket tinkering and often wacky challenges! With great fame comes great responsibility, and a sudden wrench in your path to greatness will take you on a journey towards space. The mysterious Next Space Rebels know that those who control the satellites now control the future of the internet. Will you join them in their race to internet freedom? Next Space Rebels enables the joy of creation, lessons of failure, and progress of experimentation, generally reserved for complex sim games, through its accessible “notepad-style” creation tools and intertwined narrative.