Neon Chrome Overseer Edition
Neon Chrome Overseer Edition takes advantage of the blazing fast next generation hardware to deliver even smoother gameplay, and includes Arena expansion! Neon Chrome is a ruthless top-down cyberpunk shooter with rogue-like elements. Blast your way through enemies and walls with guns and cybernetic abilities. Experiment with different roles like the Hacker or the Cyber Psycho. Upgrade your character stats, discover new cybernetic enhancements and build up strength. Every death is a new beginning - the path to stopping the Overseer is never the same. Neon Chrome - Arena is an arena type survival game mode with leaderboards. Your goal is to survive as long as possible using any means necessary. Play single or as local co-op! How high can you score before your demise?