MX vs ATV Legends
Race your way to victory on bikes, ATVs and UTVs in MX vs ATV Legends! Featuring massive new open environments, plus a career mode that lets you experience all the risks and rewards of becoming a world-famous professional rider. Become an off-road racing legend in your own right! Your time is now! Features: - Race in 2-player split-screen and 16-player online mode with squad-based gameplay - Compete in the new career mode, where your choices lead to different paths, sponsorship opportunities and special invitational events - Experience the brand new Trails mode for high-intensity outdoor racing, with new surprises around every turn, challenging your riding style in new ways - Customize your rider and vehicles with the latest parts and gear from the leading manufacturers in off-road racing - Ride berms and ruts with higher precision than ever before with the refined physics system. Pre order now to ALSO get the exclusive customization pack for your rider and rides!