Minigolf Adventure
With 200 holes, 4 handcrafted environments, and great ball physics, you get to test your prowess and see how good you really are at mini-golf. Minigolf Adventure delivers incredible visuals and a lot of gameplay time. Put the ball into the hole but be careful because danger lurks at every turn! It’s the ultimate experience for everyone that wants an exciting, fun, and rewarding casual game. With Minigolf Adventure, you can train, play against friends or just enjoy your time. Become the ultimate mini-golf player today!