Metaphor: ReFantazio
Pre-order and receive consumable in-game item sets. Utilize them on the epic adventure you're about to embark on. 1. Archetype EXP Chest Set ・10x Hero's Incenses (Increases Archetype Experiences by 100) ・5x Hero's Fruits (Increases Archetype Experiences by 500) 2. Adventurer’s Journey Pack ・30,000 Reeve (In-game currency) ・5x Expensive Medicines (Restores 200 HP to one ally) ・5x Revival Medicines (Revives an ally) ・3x Magical Breads (Gradually recover MP while in dungeon) ・2x Stale Blackbreads (Deals 300 Almighty damage to one enemy) *Available as the story progresses. *Available for purchase through October 10, 2024 at 23:59 Local From the creative minds behind Persona 3, 4, and 5 comes Metaphor: ReFantazio, a unique fantasy world, where your protagonist will journey alongside his fairy companion, Gallica, to lift the curse from the kingdom’s lost prince. Control your destiny, face your fears and awaken magical Archetype powers that lie dormant in your heart. By awakening to an Archetype, you will unlock the power to channel and combine the abilities of unique job classes. Strengthen your bonds and build your party to take down powerful foes and discover the kingdom’s true nature. Key Features: -Go on quests, dungeon dive, & hunt for treasures by day. Strengthen relationships, build bonds, & increase virtues by night. Choose your actions wisely, time management is key to achieving your goal. -Ride your gauntlet runner to faraway dungeons & towns across an expansive world. Discover beautiful landscapes accompanied by captivating music, immersive UI, & anime cutscenes. -An exhilarating turn-based combat system with a blend of real-time action. Party customization through "Archetype" powers provides the freedom to personalize your adventure. -A mysterious & exciting story unfolds in a world where people must fight their own anxiety. Join the high-stakes Royal Tournament that promises hours of captivating exploration and discovery. From the creative minds behind Persona 3, 4, and 5 comes Metaphor: ReFantazio, a unique fantasy world, where your protagonist will journey alongside his fairy companion, Gallica, to lift the curse from the kingdom’s lost prince. Control your destiny, face your fears and awaken magical Archetype powers that lie dormant in your heart. By awakening to an Archetype, you will unlock the power to channel and combine the abilities of unique job classes. Strengthen your bonds and build your party to take down powerful foes and discover the kingdom’s true nature.