Meet Your Maker: Deluxe Edition
Meet Your Maker Deluxe Edition Ready to Meet Your Maker? The Deluxe Edition includes the base game and the Scorched Necropolis Collection that expands your post-apocalyptic toolbox with a full set of ancient-Egyptian-inspired cosmetics. Combine myth and machine to build and raid in deadly new directions. Create post-apocalyptic pyramids and temples, or gear up with golden weaponry and Custodian Suits to take on other players’ creations. Deluxe Edition contents: Meet Your Maker Base Game Scorched Necropolis Deco Pack 2 Blocks: Limestone, Golden Age (each available in 3 shapes) 2 Props: Winged Molding, Temple Light 1 Animated Prop: Spinning Enigma 8 Decals 1 Scorched Necropolis Weapon Skin Sunclaw 2 Scorched Necropolis Custodian Skins Desert Cyclops, Gilded Warrior *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout.