Meet Your Maker
SECTOR 2: SHATTERED PEAK — AVAILABLE NOW All Meet your Maker players gain instant access to a new environment and themed Deco Pack. A new Custodian and guard are also available, letting you harness the snowbound horrors that tore the Sanctuary apart. Meet Your Maker is a building game of brutal expression and conquest. Unleash your inner evil genius in co-op or single-player to build the ultimate fortress of devious deathtraps, or take on those built by others in a high-stakes heist to steal resources essential for your survival. WELCOME TO THE APOCALYPSE You are the Custodian of the Chimera, a living experiment created as a last resort to save life on Earth. Enter a battle of skill and wits for the only remaining resource that matters and the key to your Chimera’s evolution: pure genetic material. Mine the darkest corners of your imagination to build and fortify deadly fortresses known as Outposts to extract and guard your Genmat. Infiltrate and survive other players’ Outposts to steal more. Adapt, upgrade, and evolve… or die. CREATE TO DESTROY The world’s deadliest toolbox is at your fingertips. Combine a huge array of blocks, traps and guards to build a fortress that’s devious, cunning, and utterly without mercy. Enjoy complete control over your creation, modifying traps and recording custom patrol paths for guards, then share your Outpost and watch others try to survive it. Reap rewards from those who die, learn from those who live, and never lose progress by being raided. OUTWIT TO SURVIVE Put your will to the test raiding other players’ Outposts. Rely on your instinct, intellect, and reflexes in a do-or-die heist to steal the materials you need to fuel your next build. Choose the right loadout for each unique challenge, then get in, grab the Genmat and make it out alive mastering every Outpost that stands in your way. COOPERATE & CONNECT Keep your friends close and your enemies closer. Combine creativity and build with an ally or join forces to raid as a team of two. Use the replay system to watch Raiders challenge your Outposts. Grow your reputation with accolades left by others to reward your ingenuity. Easily find your friends and favorite Builders to play their Outposts at any time.