M.A.U.S
With his children away on the moon, there is no time to relax for Dr. Cavor. Once again, Victoria is under attack. The aging but brilliant scientist begins research on a new means of defense. After much work, he finds success with Mechanized Assault Unity 19 -- M.A.U.S. There's no time to spare as MAUS must defeat a mysterious robotic horde that lurks on the outskirts of town. With a blaster gun on her arm and the ability to upgrade on the fly, MAUS will travel to outer space, ancient ruins, and an old forest to defeat her enemies. It is a quick, sci-fi adventure inspired by classic 16-bit and 8-bit retro platform games.