Maneater: Truth Quest Add-on
DISCOVER THE TRUTH! For years, tales of mutant creatures with otherworldly abilities have haunted Port Clovis. Rumors abounded that these aquatic abnormalities were connected to the nearby Plover Island Military Complex. Narrator Trip Westhaven (Chris Parnell) returns to try to uncover what really goes on behind the closed doors of this secretive government facility. Escape the net and explore Plover Island to unlock its mysteries! Maneater: Truth Quest is a DLC expansion to the smash hit single-player, open-world “ShaRkPG,” Maneater. The shark has survived a PT boat explosion only to discover that a new, extremely powerful predator has moved in to threaten her apex status. You must venture out to new waters to discover the mystery of Plover Island as you grow bigger and evolve further to take back the title of apex predator. Experience a new story - Play through a new full narrative, story-based expansion as Trip Westhaven (Chris Parnell; SNL, 30 Rock, Rick and Morty) is back to narrate, having now been relegated to the online video streaming platform “ViewTube.” Explore the Plover Island Military Complex - The mysterious naval base nicknamed “Site P” has long been the subject of wild speculation. Now, you’ll infiltrate the facility to find out the real story. Fight new evolved creatures – Battle fierce wildlife including new evolved apex predators as you battle your way up the food chain to regain your regional dominance. Add new evolutions to your arsenal – Feed on military personnel and evolved wildlife to grow your shark further, and find new evolutions to gain more powerful abilities.