Majorariatto Full Bundle
This bundle includes four games from the developer Majorariatto: * Majotori * pureya * Ambidextro * Golfing Over It with Alva Majo === MAJOTORI === Lariat the witch will make your wish will come true if you win a game of trivia, but if you lose, something dark will happen instead. How many lives will your ignorance ruin? Majotori is a narratrivia, an original little game that combines an interactive narrative with a quiz game. === PUREYA === Simple arcade games are great, but they can get boring quickly. What if they changed every 10 seconds? Pureya is a collection of arcade minigames that play with just 2 buttons. Every 10 seconds, the game will jump from one random minigame to another. Avoid obstacles and collect as many marbles as you can, then use them in the pachinko machine to unlock new mini games, music and skins. Enjoy a varied collection of 30+ minigames 10 seconds at a time or challenge them individually to aim for a high score. === AMBIDEXTRO === A witch has kidnapped the prince and the princess. As the royal wizard, you have been severed in half so you can go rescue both at the same time, but first you’ll need to learn to control the two halves of your body simultaneously. With a series of quick single-screen platforming levels, Ambidextro will help you master the art of controlling two characters at once, one with each hand. Learn to split your focus and tackle increasingly challenging levels you would have thought impossible. === GOLFING OVER IT WITH ALVA MAJO === Golfing Over It with Alva Majo is a discouraging game about climbing a surreal mountain with a golf ball, a different take on 2017's hit Getting Over It with Bennett Foddy. Experience the challenge of climbing an unyielding mountain without infuriating controls being part of that challenge. Bennett Foddy has played this game and granted it his blessing.