Mafia III: Definitive Edition
Includes main game. All DLC available for free as separate download. Part three of the Mafia crime saga - 1968, New Bordeaux, LA. After years of combat in Vietnam, Lincoln Clay knows this truth: family isn’t who you’re born with, it’s who you die for. When his surrogate family, the black mob, is wiped out by the Italian Mafia, Lincoln builds a new family and blazes a path of military-grade revenge through the Mafioso responsible. *NEW BORDEAUX, A REIMAGINED NEW ORLEANS: A vast world ruled by the mob and detailed with the sights and sounds of the era. *A LETHAL ANTI-HERO: Be Lincoln Clay, orphan and Vietnam veteran hell bent on revenge for the deaths of his surrogate family *REVENGE YOUR WAY: Choose your own play-style; brute force, blazing guns or stalk-and-kill tactics, to tear down the Italian Mafia. *A NEW FAMILY ON THE ASHES OF THE OLD: Build a new criminal empire your way by deciding which lieutenants you reward, and which you betray. Own Mafia III: Definitive Edition to unlock Lincoln’s Army Jacket and Car in both Mafia and Mafia II Definitive Editions.