Love & Robots
RoboHero Classic sokoban with a twist and a sci-fi theme! A scientific organization sends a robot-expeditor developed on artificial intelligence to the newly discovered exoplanet Xeran, on which, most likely, there are very valuable resources for humanity. Ah,Love! New beautiful game about Love! In this puzzle you need to swap the tiles to indirectly control the hearts that move towards each other until blocked by a wall. Help hearts to have a date!