Lost Artifacts: Time Machine
A mysterious villain is using a time machine to destroy everything in his path. He wants to return the Priest, the King of Atlantis and the Ancient Emperor so he can use them to create a new world order! Claire and her friends must find out who the villain is and stop him and all his minions. Hurry, let's go on a journey! Go on a journey across a world full of extinct creatures and fantastic technologies in the exciting casual strategy Lost Artifacts. Many varied quests, over 50 levels, a fun storyline, simple and exciting gameplay, and a fantasy world – all this awaits you right now! Create portals, restore epic buildings, seek out extinct animals, overcome challenges and manage resources. Simple controls and a clear tutorial will help you easily learn the basics of the game. Lost Artifacts – Fix time paradoxes!!