Kotenok
Pounce with precision as a pixel art kitty in retro platforming style! Play as a lost kitten in a dangerous forest! Master tight platforming controls, sprint, pounce, and double-jump through 50 tricky stages filled with spikes, enemies, and clever puzzles. Explore vibrant pixel-art worlds, bounce on mushrooms, outsmart foes, and hunt for hidden collectibles. Can you guide this frisky feline home? A charming love letter to classic platformers!