Kingsgrave
Arise, mighty monarch, from your prolonged slumber. A dreadful disease has struck the kingdom and taken away people's lives. Your lands have wilted, the rest of the subjects have abandoned their houses, and monsters created by fragments of diseased souls have come in their places, swallowing up all living beings. It is time, king, to awake and unite the fractured lands, vanquish the darkness, and lead your people to prosperity like old times. The fate of your realm depends on you! Restore the Kingdom Unlock new abilities by collecting resources, building houses, and slaying enemies to bring the smallfolk back home. The true power of the king lies in his domains and members – the more you restore, the mightier you become. Banish the Shadows Destroy the plague creatures to save your subjects and clear the lands of rotting monsters to bring life back to the wastelands. Sharpen your combat skills and obtain more powerful equipment to overcome formidable adversaries. Explore a World in Ruin Go through traverse woods, deserts, volcanoes, and other biomes in the handcrafted interconnected world. Solve cunning puzzles, uncover hidden paths, and navigate treacherous terrain. The path is filled with challenges and wonders, a journey worthy of a true king.