Kingdom Shell - White Temple Edition
The magical Shell that has protected the Kingdom for centuries has been shattered. Hordes of nightmarish creatures now overrun the Kingdom, terrorizing its inhabitants. The White Temple, which has stood guard over the Kingdom for centuries, cannot face this threat alone. They are forced to seek help from Elias, a half-blood in whose veins flows the blood of nightmares. He may be the Kingdom's only hope. Explore the lands of the Kingdom, fight hordes of nightmarish creatures and powerful bosses, find secrets, help inhabitants in distress and stop the impending catastrophe.