Katamari Damacy REROLL
The stop-at-nothing pushing prince is back and ready to reroll! When the King of All Cosmos accidentally destroys all the stars in the sky, he orders you, his pint-sized princely son, to put the twinkle back in the heavens above. Join the King and Prince of Cosmos on their wacky adventure to restore the stars – now in full HD! The beloved roll-em-up game returns with fully updated graphics, completely recreated cutscenes and in full HD!