Kamikaze Veggies
Red, communist vegetables want to take control over the world. Only a special squad of veggies - warriors can stop them. If you like absurd humor and a breath of adventure on your back, then you've come to the right place! Kamikaze Veggies is a game where the wrong move means death. Keep your eyes peeled! You need to be focused to react quickly to a threat. If you are smart, you have a chance of a successful mission. When the frontline situation is dire, use a kamikaze blast. This is the specialty of the rebel crew. Red communist vegetables are your enemy. They are cruel and ruthless bastards. They want to take control of the whole world. Reds are better armed, and their troops contain GMO mutants - extremely aggressive beasts. Get ready for a deadly encounter. War is not a place for cowards!