Iron Crypticle
The glorious Royal Treasures of Cryptonia have been stolen! Now the King’s washed-up knights must suit up and descend into the ancient palace crypts to return those GOLDEN GOODIES! Get ready for GHOULISH arcade action in this epic medieval twin-stick dungeon shooter. Up to 4 players (local co-op) can fight together to SMASH through all manner of ghouls and fiends. Grab loot and gobble up food to build up your XP. UPGRADE your abilities to help you face the challenges of the lower floors! UNLOCK new weapons and magical items as you progress. Collect magical gauntlets to power your explosive ATOMIC FIST! Weapons at the ready - prepare yourself for IRON CRYPTICLE!