HYPERCHARGE COMPLETE EDITION
The complete edition is for true Hypercharge action figure enthusiasts. The brave. The proud. The small. By purchasing the complete edition, you are helping to support development of the game. We’re an indie team of five best friends, and we truly appreciate your generosity. Soldier, what are you waiting for? Protect the Hypercore! What's Included * Breaker Action Figure * Shielded by a modified super suit stolen from Major Evil's hidden Meanbot factory, Breaker freed his people from the grueling labor of building Major Evil's army. He’s returned to hunt down Major Evil, rid the planet of Meanbots, and serve some serious revenge! *Mightus Action Figure * From Earth 6492, Mightus has crash landed while escaping invasion from the Pylons. Discovering this dimension utilizes Hypercore Technology that could power her vessel, Mightus has joined Max Ammo in the fight to stop Major Evil's destruction of the Earth's remaining Hypercores. * Classic Hypercharge Action Figure * * Roadwarrior Action Figure * * Over 18 Unique Skins and Weapon Materials * * Our sincere gratitude and appreciation * Please note: The awesome skins above are only cosmetic, and in no way provide the player with any in-game advantage.