Hannah VCR
Hannah VCR is a narrative puzzle game where you manipulate a VHS tape to change Hannah's destiny. Each colored square on the tape represents a part of the scene. You decide the order, and Hannah moves forward alone, facing a world broken by memories, abandonment... and the search for a lost doll. With a retro aesthetic, immersive music, and an emotionally charged design, Hannah VCR is a thrilling experience filled with mystery and the things that never fully heal. Rewind. Change the order. Maybe this time, you'll manage to save her."