Handball 16
Play with all 68 teams from the three biggest European leagues in the FIRST handball simulation. Discover an intuitive game system with 24 offensive and defensive tactical set-ups. Use all the real handball moves and tactics: the spin shot, the hip shot and a wide range of tactical systems and realistic moves. Fully experience the 2015-2016 season with the official players, kits and statistics from the most prestigious leagues: the Championnat de D1 (France), the DKB Handball-Bundesliga (Germany) and the Liga Asobal (Spain). Take on the AI or your friends in online and local matches, create your player, manage your development in career mode, play an entire season and lead your team to victory!