Guts 'N Goals
This isn't your standard game of soccer. This is Guts 'N Goals, where soccer balls can be hockey pucks, and you use a bat instead of your feet to score goals. Choose from over 30 unique heroes and get ready to play the world’s game like never before! Different ways to play - Each stadium has a unique way to play a game of soccer. Score a goal with a beach ball on the beach, and hit a hockey puck at the skating rink. Keeping you on your toes - During each game, random mutators will change the way you play. Mutators can change everything from the ball you’re hitting to the entire game design in a matter of seconds. There are no penalty cards - Each of the over 30 heroes has a unique ability that can drastically change the tide of a match. You can use these abilities to temporarily KO your opponent, giving you an opportunity to score. Play your way - Guts 'N Goals can be played singleplayer, co-op, multiplayer, and local couch co-op. Enjoy this hilarious take on Soccer however you like!