Gravitators
Repel a relentless alien force, travel the galaxy and deliver payloads to secure the future of mankind! Old-school challenge and style collide with modern advancements and mission design in Gravitators, a twin-stick shooter that puts you in control of 4 different ships as you defend mankind against invasion! Complete a vast array of mission types as you travel to Earth, the Moon, asteroids, planets and exoplanets, the depths of outer space and even black holes! Explore to unlock hidden objectives and rewards, but always be mindful of which power ups will serve the mission at hand. Inspired by genre classics, Gravitators holds to the basic principles of maneuvering through tight spaces while carrying heavy objects, fighting enemy spacecraft and preserving fuel. Each ship you pilot changes the experience with variations in thrust, rotation and combat strategy, while gravitational forces and environmental factors threaten to slow you down or bring your mission to a crushing end. Do you have the skill see it through?